Запис Детальніше

Органи управління освітою Української Народної Республіки доби Української Центральної Ради (березень 1917 – квітень 1918 рр.).

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Органи управління освітою Української Народної Республіки доби Української Центральної Ради (березень 1917 – квітень 1918 рр.).
 
Creator Шитий, Станіслав Ігорович
 
Subject органи управління освітою
освітнє відомство
національна освітня система
народна освіта
українізація
Українська Народна Республіка
Генеральне секретарство освіти УНР
Міністерство народної освіти УНР
Українська Центральна Рада
education authorities
education department
the national education system
public education
ukrainization
Ukrainian People’s Republic
the General Secretariat of Education UNR
UNR Ministry of Education
the Ukrainian Central Rada
34 (091) (477) : 055.3 «1917.03/1918.04» (043.3)
 
Description Дисертацію присвячено проблемі організації, становлення, розвитку і функціонування вищих органів управління народною освітою в Україні за часів національно-демократичної революції (1917–1921 рр.). У дослідженні виявлені специфічні риси розвитку національної системи освіти періоду УЦР. На основі аналізу не досліджуваних раніше архівних матеріалів визначені концептуальні основи розбудови народної освіти та формування освітньої політики, питання підготовки педагогічних кадрів для української школи, як елементи діяльності органів управління освітою УНР доби УЦР. Проаналізовано ряд нормативних документів, які закріплювали основи функціонування освітнього відомства і освітньої системи в цілому. Особливе місце займає проблема фінансування й матеріально-технічне забезпечення освітніх закладів. Дисертант висвітлює діяльність системи органів управління, які контролювали і координували мережу українських освітніх закладів.
У дисертації стверджується, що становлення нової, народної освіти в Україні (1917–1918 рр.) стало справою загальнонаціональною і, що такий підхід до розбудови національної школи сприятиме розвитку України, як цивілізованої, європейської держави.
The dissertation is devoted to the organization, formation, development, and functioning of higher governing bodies of public education in Ukraine during the national democratic revolution (1917–1921) The study identified specific features of the national education system during the Ukrainian Central Rada. The analysis have not previously studied archival materials by developing the conceptual foundations of public education and the formation of educational policy, the preparation of teacher training for Ukrainian schools as part of the activities of the education department of UNR day UCR. A number of regulations that perpetuated the functioning of the educational department and the education system as a whole was analyzed. A special place occupies the problem of funding and logistical support for educational institutions. The author covers the activities of authorities who controlled and coordinated network of Ukrainian educational institutions. The thesis argues that the establishment of a new public education in Ukraine (1917–1918) was a national matter and that such an approach to the development of national schools contributed to the development of Ukraine as a civilized European country.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-10-10T08:37:07Z
2014-10-10T08:37:07Z
2014
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5791
 
Language uk