Запис Детальніше

Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда
 
Creator Гліненко, Л.К.
Дайновський, Ю.А.
 
Subject брендинг
branding
екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
 
Description Постійне загострення глобальних екологічних проблем призводить до того, що все більше людей усвідомлює їх наслідки як свій особистий ризик, загрозу власному існуванню. Внаслідок цього бізнес-структури змушені враховувати екологічні складові своєї діяльності і презентуватися як все більш «зелені» для збільшення споживацької цінності і отримання споживацьких переваг. Ефективна реалізація таких змін у іміджі і реальній діяльності бізнес-структури вимагає реформування традиційного комплексу маркетингу і залучення ефективних маркетингових інструментів, до яких належать прийоми маркетингу, що відображають певні конкретні способи досягнення окремих цілей підприємства.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:47:50Z
2014-10-13T11:47:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гліненко, Л.К. Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда [Текст] / Л.К. Гліненко, Ю.А. Дайновський // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 200-201.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37021
 
Language uk