Запис Детальніше

Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу
 
Creator Граділь, А.А.
 
Subject інтернет-реклама
интернет-реклама
Internet advertising
споживач
потребитель
consumer
 
Description Розглядаючи людину – як споживача та клієнта, протягом останніх років, можна ясно побачити докорінні зміни в її споживчому характері, ставленні та відношенні. Сучасний споживач – вибаглива особа, для якої більшої цінності набула економія часу, а не суто-матеріальні речі, зросли запити в якості, екологічності та кастомізації, людина, яку з часом усе важче зацікавити та здивувати. У поєднанні та переплетінні цих двох процесів: зміни споживчої поведінки споживачів та незупинно прогресуючого технічного розвитку людсва й виникла необхідність удатися до застосування традиційних маркетингових інструментів у іншому вимірі, в якому веде віртуальне життя понад пів-планети людей на Землі, а саме інтернет-маркетинг.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:45:18Z
2014-10-13T11:45:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Граділь, А.А. Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу [Текст] / А.А. Граділь ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 202-203.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37018
 
Language uk