Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
|
|
Creator |
Лук`янихіна, Олена Анатоліївна
Лукьянихина, Елена Анатольевна Lukianykhina, Olena Anatoliivna Гога, І. |
|
Subject |
глобальний маркетинг
глобальный маркетинг global marketing споживач потребитель consumer |
|
Description |
Сучасна економiка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всiх процесів, в тому числі виробництва i збуту. Це обумовлено економiчними, полiтичними, технологiчними, соцiо-демографiчними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-13T11:39:05Z
2014-10-13T11:39:05Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лук`янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 207-209.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011 |
|
Language |
uk
|
|