Запис Детальніше

Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
 
Creator Лук`янихіна, Олена Анатоліївна
Лукьянихина, Елена Анатольевна
Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Гога, І.
 
Subject глобальний маркетинг
глобальный маркетинг
global marketing
споживач
потребитель
consumer
 
Description Сучасна економiка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всiх процесів, в тому числі виробництва i збуту. Це обумовлено економiчними, полiтичними, технологiчними, соцiо-демографiчними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:39:05Z
2014-10-13T11:39:05Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лук`янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 207-209.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011
 
Language uk