Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
|
|
Creator |
Рябченко, Ірина Михайлівна
Рябченко, Ирина Михайловна Riabchenko, Iryna Mykhailivna |
|
Subject |
маркетингова цінова політика
маркетинговая ценовая политика marketing pricing промислові підприємства промышленные предприятия industries |
|
Description |
Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-13T11:40:25Z
2014-10-13T11:40:25Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 214-217.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012 |
|
Language |
uk
|
|