Запис Детальніше

Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
 
Creator Рябченко, Ірина Михайлівна
Рябченко, Ирина Михайловна
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
 
Subject маркетингова цінова політика
маркетинговая ценовая политика
marketing pricing
промислові підприємства
промышленные предприятия
industries
 
Description Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:40:25Z
2014-10-13T11:40:25Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 214-217.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
 
Language uk