Сьогоденні завдання екологічного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сьогоденні завдання екологічного маркетингу
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг ecologically marketing збереження ресурсів сохранение ресурсов resource conservation |
|
Description |
Проблема збереження якісного стану навколишнього середовища – це глобальний виклик, що стоїть перед усім неподільним на країни людством, тому за непоновлюваних ресурсів (нафта, газ, вугілля) потрібно максимально використовувати ресурсозберігаючі технології й збільшити сплати у вигляді податків до спеціальних фондів майбутнього, як, наприклад у Норвегії, Саудівській Аравії або Об'єднаних Арабський Еміратах. Для ресурсів, обсяги яких можна контролювати, – лісокористування, морепродукти тощо кінцевою метою має бути стовідсоткове їх поновлення. Маркетинг, як загальна орієнтована на споживача методологія ринкової діяльності, поступово проникає і в невиробничі сфери: послуги, туризм, політику тощо. Тому дослідження проблем екологічного маркетингу вже сьогодні мають неабиякі науково-практичні перспективи.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-13T11:49:08Z
2014-10-13T11:49:08Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Сьогоденні завдання екологічного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 218-220.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022 |
|
Language |
uk
|
|