Запис Детальніше

Сьогоденні завдання екологічного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сьогоденні завдання екологічного маркетингу
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
ecologically marketing
збереження ресурсів
сохранение ресурсов
resource conservation
 
Description Проблема збереження якісного стану навколишнього середовища – це глобальний виклик, що стоїть перед усім неподільним на країни людством, тому за непоновлюваних ресурсів (нафта, газ, вугілля) потрібно максимально використовувати ресурсозберігаючі технології й збільшити сплати у вигляді податків до спеціальних фондів майбутнього, як, наприклад у Норвегії, Саудівській Аравії або Об'єднаних Арабський Еміратах. Для ресурсів, обсяги яких можна контролювати, – лісокористування, морепродукти тощо кінцевою метою має бути стовідсоткове їх поновлення. Маркетинг, як загальна орієнтована на споживача методологія ринкової діяльності, поступово проникає і в невиробничі сфери: послуги, туризм, політику тощо. Тому дослідження проблем екологічного маркетингу вже сьогодні мають неабиякі науково-практичні перспективи.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:49:08Z
2014-10-13T11:49:08Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Сьогоденні завдання екологічного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 218-220.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022
 
Language uk