Запис Детальніше

Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
 
Creator Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
ієрархічна модель
иерархическая модель
hierarchical model
 
Description Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-13T11:37:49Z
2014-10-13T11:37:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 220-222.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010
 
Language uk