Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
|
|
Creator |
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications ієрархічна модель иерархическая модель hierarchical model |
|
Description |
Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-13T11:37:49Z
2014-10-13T11:37:49Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 220-222.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010 |
|
Language |
uk
|
|