Запис Детальніше

Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Литвиненко, В.С.
 
Subject антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
crisis marketing
маркетингові стратегії
маркетинговые стратегии
маркетинговые стратегии
 
Description При виникненні кризового стану на підприємстві існує ряд причин, таких як: загроза неплатоспроможності та банкрутства, невдало обрана маркетингова стратегія і, як наслідок, зупинення виробництва, радикальні зміни в управлінні та стратегії фірми, втрата важливої інформацій, значні труднощі в бізнесі, поразка в конкурентній боротьбі, коливання в ринковій кон’юнктурі, несприятливі зовнішньоекономічні умови, а нерідко, загальноекономічна та політична ситуація в країні або у світі.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-10-16T11:42:40Z
2014-10-16T11:42:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг [Текст] / Ю.М. Мельник, В.С. Литвиненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 269-271.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37063
 
Language uk