Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Литвиненко, В.С. |
|
Subject |
антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг crisis marketing маркетингові стратегії маркетинговые стратегии маркетинговые стратегии |
|
Description |
При виникненні кризового стану на підприємстві існує ряд причин, таких як: загроза неплатоспроможності та банкрутства, невдало обрана маркетингова стратегія і, як наслідок, зупинення виробництва, радикальні зміни в управлінні та стратегії фірми, втрата важливої інформацій, значні труднощі в бізнесі, поразка в конкурентній боротьбі, коливання в ринковій кон’юнктурі, несприятливі зовнішньоекономічні умови, а нерідко, загальноекономічна та політична ситуація в країні або у світі.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-16T11:42:40Z
2014-10-16T11:42:40Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг [Текст] / Ю.М. Мельник, В.С. Литвиненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 269-271.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37063 |
|
Language |
uk
|
|