Особливості маркетингових досліджень в сфері послуг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості маркетингових досліджень в сфері послуг
|
|
| Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
| Subject |
маркетинг послуг
маркетингові дослідження |
|
| Description |
В роботі показані характерні риси, що притаманні процесу маркетингових досліджень в сфері послуг.
В работе показаны характерные черты, присущие процессу маркетинговых исследований в сфере услуг. This paper shows the characteristics inherent in the process of market research services. |
|
| Publisher |
Publishing House «Education and Science» s.r.o.
|
|
| Date |
2014-10-16T11:46:52Z
2014-10-16T11:46:52Z 2014 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ілляшенко, Н.С. Особливості маркетингових досліджень в сфері послуг [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2014: materiály X mezinárodní v ědecko - praktická konference. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o., 2014. – Díl 5. Ekonomické v ědy. – С. 10-12.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37068 |
|
| Language |
uk
|
|