Запис Детальніше

Психологія в освітянському просторі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2948/
 
Title Психологія в освітянському просторі
Psychology in the educational space
Психология в образовательном пространстве
 
Creator Петрунько, Ольга Володимирівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті аналізуються стан і перспективи психологізації (посилення психологічної складової) сучасної педагогічної освіти в Україні та показано актуальність пов’язаних із цим проблем. Одне з протиріч, характерних для освіти педагогів, полягає у невідповідності між запитом суспільної практики на психологізацію педагогічної освіти — посилення її психологічної складової — та готовністю і спроможністю педагогічної спільноти цей запит реалізувати. І сьогодні тривають дискусії між педагогами та психологами, обумовлені концептуальними розбіжностями щодо важливості застосування психологічних знань у педагогічній практиці.
Current and prospective state of psychologizaton (strengthening of psychological component) of modern pedagogic education in Ukraine are analyzed in the article. The actuality of the related issues is demonstated. One of the contradictions specific to the education of teachers, is the mismatch between demand social practice in teacher education psychologization - strengthening its psychological component - and the willingness and ability of educational community to implement this request. And today is an ongoing debate among educators and psychologists due to conceptual differences regarding the importance of the application of psychological knowledge in teaching practice.
В статье анализируются состояние и перспективы психологизации (усиления психологической составляющей) современного педагогического образования в Украине и показана актуальность связанных с этим проблем. Одно из противоречий, характерных для образования педагогов, заключается в несоответствии между запросом общественной жизни на психологизацию педагогического образования - усиление ее психологической составляющей - и готовностью и способностью педагогического сообщества этот запрос реализовать. И сегодня продолжаются дискуссии между педагогами и психологами, обусловленные концептуальными разногласиями относительно важности применения психологических знаний в педагогической практике.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2948/1/O_Petrunko_PPS_2_PES.pdf
Петрунько, Ольга Володимирівна (2013) Психологія в освітянському просторі Практичний психолог: школа (№ 2). с. 10-13.