Запис Детальніше

Інноваційні технології навчання першокласників побудови тексту-опису

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4223/
 
Title Інноваційні технології навчання першокласників побудови тексту-опису
Innovative technology education building first-text-description
Инновационные технологии обучения первоклассников построения текста-описания
 
Creator Порядченко, Леся Анатоліївна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлено необхідність ознайомлення дітей з описом як функціонально-смисловим типом мовлення, з особливостями його будови, побудови та методикою впровадження в навчально-виховний процес початкових шкіл. Опис, як один з видів монологу, відіграє важливу роль в розвитку мовлення дитини, яка в повсякденному житті більше схильна виражатися в формі розповіді. Опис, в якому виражається статичність подій діти засвоюють значно важче, тому педагогам потрібно знайти його особистості, щоб навчати дітей правильно користуватися його видами
The article highlights the need to familiarize children with the description of a functional-semantic type of speech, with peculiarities of its structure, construction and method of introduction into the educational process in primary schools. The description, as a form of monologue plays an important role in the development of a child's speech, which in everyday life is more inclined expressed in the form of stories. Description expressing static events children learn much more difficult because teachers need to find its identity, to teach children to properly use its types
В статье представлено необходимость ознакомления детей с описанием как функционально-смысловым типом речи, с особенностями его строения, построения и методикой внедрения в учебно-воспитательный процесс начальных школ. Описание, как один из видов монолога, играет важную роль в развитии речи ребенка, в повседневной жизни более склонна выражаться в форме рассказа. Описание, в котором выражается статичность событий дети усваивают значительно труднее, поэтому педагогам нужно найти его личности, чтобы учить детей правильно пользоваться его видами
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4223/1/L.Poryadchenko__NCH_25_2014.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2014) Інноваційні технології навчання першокласників побудови тексту-опису Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова: Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання (25). с. 135-141. ISSN 1609-8595