Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах.
|
|
Creator |
Шашенко, Світлана Юріївна
|
|
Subject |
соціалізація
соціально-виховний процес концепція соціально-виховної роботи соціальне становлення студентів модель соціального становлення позааудиторний час socialization social upbringing process conception social upbringing work social formation of students model of social formation out-of-class time 37.013.42 – 057.875 |
|
Description |
Дисертацію присвячено проблемі соціального становлення студентської молоді в умовах сучасної вищої школи. У роботі проаналізовано сучасний стан соціального виховання студентів, виявлені соціально-педагогічні умови їх соціалізації у вищій школі; визначені теоретичні засади й обгрунтовано технологію соціально-виховного процесу; описано модель впливу різних соціально-педагогічних чинників на становлення особистості студента, що дозволило виявити оптимальні шляхи соціалізації, розробити програму соціально-виховної діяльності студентів університету, кардинально змінити, розширити і спрямувати змістовий аспект соціально-виховної роботи, враховуючи при цьому наступність розвитку соціально значущих якостей студента, передбачити засвоєння і поглиблення студентами основних компонентів регуляції соціального становлення (когнітивного, емоційного, поведінкового й особистісного).
The thesis is devoted to the problem of social formation of students youth in the up-to-date conditions of high school. In the thesis the modern state of social upbringing of students has been analysed, socio-pedagogical conditions of their socialization in high school have been identified; theoretical aspects have been defined; the technique of social upbringing has been grounded; the pattern of influence of different socio-pedagogical conditions on students personalities has been described which resulted in finding out optimum ways of socialization. All above mentioned allowed us to work out the programme of social upbringing activity for university students, to change 25 radically and to widen the contents of social upbringing activity, taking into consideration the sequence of socially – considerable qualities development among students. It also allowed to foresee the realization by students the main components of social formation regulation (cognitive, emotional, behavioral and personal). |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014-11-24T08:19:33Z
2014-11-24T08:19:33Z 2004 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Шашенко, Світлана Юріївна. Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / С. Ю. Шашенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6015 |
|
Language |
uk
|
|