Запис Детальніше

"Фізіологія рослин" як навчальна дисципліна в педагогічних університетах

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title "Фізіологія рослин" як навчальна дисципліна в педагогічних університетах
"Физиология растений" как учебная дисциплина в педагогических университетах
"Plant physiology" as an academic discipline in normal university
 
Creator Москалюк, Н. В.
 
Subject фізіологія рослин
експеримент
знання
уміння
навички
 
Description У статті узагальнено особливості викладання навчальної дисципліни «Фізіологія рослин».
Розглянуто головні особливості процесу підготовки майбутніх вчителів, що доводить необхідність
удосконалення змісту, форм і методів навчання. Окреслено педагогічні цілі, що лежать в основі
формування сучасної технології навчання. Наведено приклади завдань різного рівня складності,
що сприяють високій активності і самостійності студентів, уможливлюють набуття умінь
користування обладнанням, забезпечують умови для формування важливих практичних умінь.
Проаналізовано чинники, що підтверджують необхідність упровадження і систематичного
використання в навчальному процесі активних методів навчання, проаналізовано особливості
методів і прийомів для стимулювання пізнавального інтересу студентів під час навчання.
В статье обобщены методические аспекты преподавания учебной дисциплины «Физиология
растений». Рассмотрены главные особенности процесса подготовки будущих учителей, что
доказывает необходимость усовершенствования содержания, форм и методов обучения.
Определены педагогические цели, лежащие в основе формирования современной технологии обучения. В частности, приведены примеры задач различного уровня сложности, что способствует
высокой активности и самостоятельности студентов, приобретению навыков пользования
оборудованием, обеспечивает условия для формирования важных практических умений.
Проанализированы факторы, подтверждающие необходимость внедрения и систематического
использования в учебном процессе активных методов обучения, показаны особенности методов и
приемов для стимулирования познавательного интереса студентов во время учебы.
This article summarizes the methodological aspects of teaching "Plant Physiology". Main features of the
training of future teachers are examined, which proves the need to improve the content, forms and
methods of teaching. Educational goals that underlie the formation of modern educational technologies
are outlined. In particular, the examples of tasks of different difficulty levels that contribute to high
activity and independence of students, enable to acquire skills to use the equipment, provide conditions
for important practical skills are given. The factors that confirm the need for the introduction and
systematic educational usage of active learning methods are analyzed, peculiarities of methods and
techniques for promoting cognitive interest of students during their studies are analyzed too.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-11-20T13:31:16Z
2014-11-20T13:31:16Z
2014-06
 
Type Article
 
Identifier Москалюк, Н. В. ''Фізіологія рослин" як навчальна дисципліна в педагогічних університетах [Текст] / Н. В. Москалюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Біологія / редкол.: М. М. Барна, К. С. Волков, В. В. Грубінко [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 3 (60), спец. вип. : Біологічна фіксація азоту. – С. 142–145. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4622
 
Language uk
 
Relation Біологія