Запис Детальніше

“Індекс інклюзії”: наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту?

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3752/
 
Title “Індекс інклюзії”: наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту?
Index for Inclusion: How do we Understand Inclusive Education?
«Индекс инклюзии»: насколько мы понимаем инклюзивное образование?
 
Creator Софій, Наталія Зіновіївна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті представлено індекс інклюзії як набір практичних матеріалів, використання яких сприяє розвитку навчальних закладів в напрямі інклюзії. Проаналізовано стратегію розвитку інклюзії навчального закладу; бар’єри на шляху навчання та повноцінної участі у навчально-виховному процесі; ресурси, спрямовані на підтримку навчання та повноцінної участі у шкільному житті. Представлено українську версію Індексу інклюзії.
The article presents Index for Inclusion as a set of practical materials, the use of which contributes to the development of educational institutions towards inclusion. The development strategy of inclusion of the institution; barriers to learning and full participation in the educational process; resources to support learning and full participation in school life are analyzed in the article. Ukrainian version of Index for Inclusion is presented.
В статье представлен индекс инклюзии как набор практических материалов, использование которых способствует развитию учебных заведений в направлении инклюзии. Проанализированы стратегии развития инклюзии учебного заведения; барьеры на пути обучения и полноценного участия в учебно-воспитательном процессе; ресурсы, направленные на поддержку обучения и полноценного участия в школьной жизни. Представлена украинская версия Индекса инклюзии.
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3752/1/N_Sofiy_UDS_1_IPPO.PDF
Софій, Наталія Зіновіївна (2014) “Індекс інклюзії”: наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту? Дитячий садок. Управління. (1 (35), 2014)..