Проблема емоційної готовності до професійної соціономічної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4461/
http://www.psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/issue/current |
|
Title |
Проблема емоційної готовності до професійної соціономічної діяльності
Проблема эмоциональной готовности к профессиональной социономической деятельности Problem of emotional readiness for professional socionomic activity |
|
Creator |
Бреус, Юлія
|
|
Subject |
Науково-методичні журнали
|
|
Description |
The article is devoted to the problem of emotional readiness for professional socionomic activities. Formation of emotional readiness for professional activity is seen as a leading condition of optimization of professional development of specialists of socionomic professions. It is proved that the emotional knowledge contribute to formation of emotional readiness’ components. The emotional knowledge is the result of emotional intelligence’ functioning. The assessment criteria of emotional readiness are highlighted. There are constructive, regulative, stabilizing. The analysis of the research results of emotional readiness for professional activity of the future specialist of socionomic professions is presented.
Статтю присвячено вивченню проблеми емоційної готовності до професійної соціономічної діяльності. Формування емоційної готовності до професійної діяльності розглядається як провідна умова оптимізації професійного становлення фахівців соціономічного типу професій. Обґрунтовано, що формуванню компонентів емоційної готовності сприяють емоційні знання, що є результатом функціонування емоційного інтелекту. Виділено критерії оцінки вказаного феномену: конструктивний, регулятивний, стабілізуючий. Представлено аналіз результатів емпіричного дослідження емоційної готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців соціономічного типу професій. Статья посвящена изучению проблемы эмоциональной готовности к профессиональной социономической деятельности. Формирование эмоциональной готовности к профессиональной деятельности рассматривается как ведущее условие оптимизации профессионального становления специалистов социономического типа профессий. Обосновано, что формированию компонентов эмоциональной готовности способствуют эмоциональные знания, которые является результатом функционирования эмоционального интеллекта. Выделены критерии оценки указанного феномена: конструктивный, регулятивный, стабилизирующий. Представлен анализ результатов эмпирического исследования эмоциональной готовности к профессиональной деятельности будущих специалистов социономических типа профессий. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4461/1/Y_Breus_TRI_7_NDL_KL.pdf
Бреус, Юлія (2014) Проблема емоційної готовності до професійної соціономічної діяльності Технології розвитку інтелекту [Електронний ресурс], 1 (7). ISSN 2223-0521 |
|