Запис Детальніше

Резерви забезпечення прибутковості підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Резерви забезпечення прибутковості підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку
 
Creator Зінченко, Олена Миколаївна
 
Subject прибутковість
резерви
роздрібна торговельна мережа
роздрібний товарооборот
споживчий ринок
 
Description Мета статті полягає у виявленні резервів забезпечення прибутковості підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку. Стаття присвячена дослідженню ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку з метою визначення резервів забезпечення їх прибутковості.
Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу.
Результати. Розроблено напрями підвищення ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації які включають в себе, у першу чергу, резерви забезпечення прибутковості. В умовах недостатності обігових коштів найбільш прийнятним шляхом розвитку торговельного обслуговування і збільшення обсягів діяльності, на наш погляд, є залучення коштів пайовиків і створення споживчих товариств.
Наукова новизна результатів дослідження. Проведене дослідження дало змогу обґрунтувати теоретичні положення і практичні рекомендації щодо забезпечення прибутковості підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку.
Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих заходів буде сприяти збільшенню обсягу роздрібного товарообороту, доходів і прибутку при підвищенні рівня задоволення потреб сільського населення. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
 
Publisher Інноваційна економіка
 
Date 2014-12-12T11:37:28Z
2014-12-12T11:37:28Z
2014-10-01
 
Type Article
 
Identifier 2309-1533
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2307
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;4 (53) 2014