ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА СУЧАСНОМУ УРОЦІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4522/
|
|
Title |
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА СУЧАСНОМУ УРОЦІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
Creator |
Данієлян, Анаіт Яшевна
|
|
Subject |
Науково-методичні журнали
|
|
Description |
Стаття присвячена теоретичним аспектам трансформації змістовної сутності праці на сучасному етапі розвитку суспільства, аналізу проблеми у філософському, соціологічному та психолого-педагогічному вимірах. Визначено сутнісні характеристики навчальної праці молодших школярів, особливості її організації на сучасному уроці в початковій школі, проаналізовано конкретні прийоми роботи на уроці, серед яких важливе місце займають ігри-подолання, які дають можливість працювати кожному учневі, що набуває особливої актуальності в контексті компетентнісного підходу організації навчання.
Статья посвящена теоретическим аспектам трансформации содержательной сущности труда на современном этапе развития общества, анализу проблемы в философском, социологическом и психолого-педагогическом измерении. Определены сущностные характеристики учебного труда младших школьников, особенности его организации на современном уроке в начальной школе, проанализированы конкретные приемы работы на уроке, среди которых особое место занимают игры-преодоления, которые дают возможность трудиться каждому ученику, что особо актуально в контексте компетентностного подхода организации обучения. The article is devoted to the theoretical aspects of the transformation the content essence of the labor in modern society, the analysis of this problem in philosophical, sociological, psychological and pedagogical dimensions. The essential characteristics of academic labor of primary school pupils, the features of its organization in modern lesson in primary school are defined, the particular techniques for working in the classroom are analyzed, among which the most important are games with obstacles that enable each pupil to work, which acquires the special actuality in the context of competence approach to education. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4522/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D1%8F%D0%BB%D1%82%D0%B0%202014%20%D0%94%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%94%D0%BB%D1%8F%D0%BD.pdf
Данієлян, Анаіт Яшевна (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА СУЧАСНОМУ УРОЦІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. |
|