Розвиток здібностей учнів на засадах теорії множинного інтелекту
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3589/
|
|
Title |
Розвиток здібностей учнів на засадах теорії множинного інтелекту
Развитие способностей учащихся на началах теории множественного интеллекта The development of abilities of students on the basis of the theory of multiple intelligences |
|
Creator |
Бигич, Ю.В.
|
|
Subject |
80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія
|
|
Description |
Особистість мислить і вчиться різними способами. Індивідуалізувати навчально-виховний процес дає змогу побудова діяльності учнів на основі теорії множинного інтелекту. Пропонуємо ознайомитися з різними типами інтелекту та видами навчальної діяльності, що відповідають кожному з них, а також скористатися методикою діагностування типів інтелекту.
Личность мыслит и учится различными способами. Индивидуализировать учебно-воспитательный процесс позволяет построение деятельности учащихся на основе теории множественного интеллекта. Предлагаем ознакомиться с различными типами интеллекта и видами учебной деятельности, соответствующими каждому из них, а также воспользоваться методикой диагностирования типов интеллекта. The person thinks and learns in different ways. To individualize the educational process enables the construction of students’ activities based on the theory of multiple intelligences. We offer the overview of the different types of intelligence and learning activities that correspond to each of them, and use the method of diagnosing types of intelligence. |
|
Publisher |
МЦФЕР-Україна
|
|
Date |
2014-01
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3589/1/Y_Bigich_ZDSH_1_IPPO.pdf
Бигич, Ю.В. (2014) Розвиток здібностей учнів на засадах теорії множинного інтелекту Заступник директора школи (1). с. 10-19. |
|