Запис Детальніше

ПІЗНАВАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. (Cognitive-communicative approach in the studying monologue speech in the upper forms in the secondary school.)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3294/
 
Title ПІЗНАВАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ.
(Cognitive-communicative approach in the studying monologue speech in the upper forms in the secondary school.)
 
Creator Ковальчук, О. (O. Kovalchuk)
 
Subject General issues of linguistics and literature
 
Description У статті висвітлено та проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо пізнавально-комунікативного підходу у навчанні монологічного мовлення в старших класах середньої школи. На основі узагальнення досліджень розкрито основні завдання і правила, якими повинен керуватись вчитель для реалізації цього методу.
(The views of national and foreign scholars on cognitive and communicative way of approach to the process of
teaching of monological speech in senior forms of school have been discussed and analyzed in the article. Based on
generalization of studies the principal tasks and rules to be used by the teacher in order to implement this method.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3294/1/Koval%27chuk.pdf
Ковальчук, О. (O. Kovalchuk) (2014) ПІЗНАВАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. (Cognitive-communicative approach in the studying monologue speech in the upper forms in the secondary school.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філологія". (Вип.49). pp. 50-51.