Запис Детальніше

Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач
 
Creator Лісова, Людмила Іванівна
 
Subject арифметична задача
корекція
методика
молодші школярі з тяжкими порушеннями мовлення
навчальна діяльність
arithmetic task
correction
methodology
junior schoolchildren with heavy speech pathologies
educational activity
376.3-056.26:51](0433)
 
Description Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми корекції навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз навчальної діяльності молодших школярів в нормі та з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Проведено дослідження особливостей засвоєння молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення арифметичних задач, а також визначено типи труднощів та рівні їх засвоєння. Розроблено методику поетапного формування навчальної діяльності у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач, яка розкрита у трьох напрямках: логопедичному, корекційно-розвивальному та навчальному.
Dissertation work is sanctified to research of problem of correction of educational activity of junior schoolchildren with heavy speech pathologies in the process of arithmetic tasks solving. The theoretical analysis of aspects of educational activity of junior schoolchildren with normal development and with heavy speech pathologies while solving arithmetic tasks is carried out in the research. The research of specialties of mastering arithmetic tasks by junior schoolchildren with heavy speech pathologies is carried out; types of difficulties and levels of their mastering are defined. Methodology of the stage-by-stage forming of educational activity is worked out for junior schoolchildren with heavy speech pathologies in the process of solving arithmetic tasks, wiz developed the three in a directions: speech-therapy, correcting-developing and educational.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-12-22T07:11:46Z
2014-12-22T07:11:46Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Лісова Л.І. Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Лісова Л.І.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6133
 
Language uk