Private label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Private label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств
|
|
Creator |
Безпарточний, Максим Григорович
|
|
Subject |
private label
власні торгові марки торговельні підприємства асортимент господарська діяльність товарообіг платоспроможний попит |
|
Description |
Предметом дослідження є власні торгові марки торговельних підприємств. Мета роботи полягає у дослідженні використання власних торгових марок у господарській діяльності торговельних підприємств. При розгляді механізмів використання власних торгових марок торговельними підприємствами використано монографічний метод; для представлення статистичних даних використано графічний і табличний метод. За результатами здійснених досліджень встановлено, що у зв’язку із зниженням платоспроможного попиту населення виникає необхідність оптимізації господарської діяльності щодо зниження роздрібних цін та удосконалення товарного асортименту шляхом використання власних торгових марок; існує відповідна класифікація власних торгових марок за різними ознаками; основними перевагами використання власних торгових марок торговельними підприємствами є менша ціна на аналогічну продукцію іншого виробника за відповідним рівнем якості, оптимізація витрат на маркетинг і логістику; питома вага власних торгових марок у товарному асортименті торговельних підприємств є низькою порівняно із міжнародними торговими мережами; запропоновано стратегії підвищення ефективності використання власних торгових марок торговельними підприємствами. Сфера застосування результатів – господарська діяльність торговельних підприємств, забезпечення збільшення обсягів товарообігу та подальшого формування конкурентних переваг. Висновки: торговельні підприємства мають значний ресурсний потенціал щодо підвищення питомої ваги власних торгових марок у товарному асортименті; при використанні власних торгових марок торговельні підприємства орієнтуються на ціновий сегмент за рівнем витрат споживачів; виникає необхідність удосконалення механізмів формування ефективних організаційно-економічних зв’язків із виробниками продукції щодо ресурсного забезпечення торговельних підприємств власними торговими марками.
|
|
Publisher |
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва
|
|
Date |
2014-12-26T09:23:37Z
2014-12-26T09:23:37Z 2014-12-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2226-8820
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2331 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічні науки;№ 2 (7). Том 2
|
|