Запис Детальніше

Private label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Private label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств
 
Creator Безпарточний, Максим Григорович
 
Subject private label
власні торгові марки
торговельні підприємства
асортимент
господарська діяльність
товарообіг
платоспроможний попит
 
Description Предметом дослідження є власні торгові марки торговельних підприємств. Мета роботи полягає у дослідженні використання власних торгових марок у господарській діяльності торговельних підприємств. При розгляді механізмів використання власних торгових марок торговельними підприємствами використано монографічний метод; для представлення статистичних даних використано графічний і табличний метод. За результатами здійснених досліджень встановлено, що у зв’язку із зниженням платоспроможного попиту населення виникає необхідність оптимізації господарської діяльності щодо зниження роздрібних цін та удосконалення товарного асортименту шляхом використання власних торгових марок; існує відповідна класифікація власних торгових марок за різними ознаками; основними перевагами використання власних торгових марок торговельними підприємствами є менша ціна на аналогічну продукцію іншого виробника за відповідним рівнем якості, оптимізація витрат на маркетинг і логістику; питома вага власних торгових марок у товарному асортименті торговельних підприємств є низькою порівняно із міжнародними торговими мережами; запропоновано стратегії підвищення ефективності використання власних торгових марок торговельними підприємствами. Сфера застосування результатів – господарська діяльність торговельних підприємств, забезпечення збільшення обсягів товарообігу та подальшого формування конкурентних переваг. Висновки: торговельні підприємства мають значний ресурсний потенціал щодо підвищення питомої ваги власних торгових марок у товарному асортименті; при використанні власних торгових марок торговельні підприємства орієнтуються на ціновий сегмент за рівнем витрат споживачів; виникає необхідність удосконалення механізмів формування ефективних організаційно-економічних зв’язків із виробниками продукції щодо ресурсного забезпечення торговельних підприємств власними торговими марками.
 
Publisher Проблеми і перспективи розвитку підприємництва
 
Date 2014-12-26T09:23:37Z
2014-12-26T09:23:37Z
2014-12-25
 
Type Article
 
Identifier 2226-8820
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2331
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;№ 2 (7). Том 2