Запис Детальніше

Підготовчий етап при формуванні наукових понять у студентів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4612/
 
Title Підготовчий етап при формуванні наукових понять у студентів
The preparatory stage in the formation of scientific concepts in students
Подготовительный этап при формировании научных понятий у студентов
 
Creator Неведомська, Євгенія Олексіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description Оволодіння науковими поняттями пов'язано з активною розумовою діяльністю студентів, виконанням таких розумових операцій, як: аналіз і синтез, порівняння і зіставлення, абстрагування та узагальнення. Тому, чим краще засвоєні студентами наукові поняття, тим ефективніше реалізуються у них процеси мислення. Недарма проблема формування наукових понять є головною як у середній, так і у вищій школі. У статті зроблено аналіз методики формування наукових понять, зокрема біологічних, яка застосовується учителями у школі, який виявив ряд істотних недоліків. Зроблено акцент на підготовчому етапі формування наукових понять
Mastering scientific concepts associated with active mental activity of students performing mental operations such as: analysis and synthesis, compare and contrast, abstraction and generalization. Therefore, the better the students learned scientific concepts, the more effective they are implemented processes of thinking. No wonder the problem of the formation of scientific concepts is the primary as in secondary and in higher education. The article made an analysis of the methodology for formation of scientific concepts, in particular biological, used by teachers in the school, which found a number of significant drawbacks. Emphasis on the preparatory stage of formation of scientific concepts
Овладение научными понятиями связано с активной умственной деятельностью студентов, выполнением таких мыслительных операций, как: анализ и синтез, сравнение и сопоставление, абстрагирование и обобщение. Поэтому, чем лучше усвоены студентами научные понятия, тем эффективнее реализуются у них процессы мышления. Недаром проблема формирования научных понятий является главной как в средней, так и в высшей школе. В статье сделан анализ методики формирования научных понятий, в частности биологических, применяемой учителями в школе, который обнаружил ряд существенных недостатков. Сделан акцент на подготовительном этапе формирования научных понятий
 
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
 
Date 2014-03-30
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4612/1/Nevedomska_PDS_6_IL_2014.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна (2014) Підготовчий етап при формуванні наукових понять у студентів Подготовительный этап при формировании научных понятий у студентов. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД, 2 (1). с. 149-151.