Запис Детальніше

Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4686/
http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/ped_psy_ii16_issue_33.pdf
 
Title Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі
Methodology of "Mind maps" technology usage at primary school`s foreign language lessons
Методика применения технологии "Mind maps" на уроках иностранных языков в начальной школе
 
Creator Руднік, Юлія
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглядається застосування технології "Mind map" на уроках іноземних мов у початковій школі. Для цього визначено, що таке технологія "Mind map" в цілому і дотично навчання іноземних мов. Уточнено визначення технології "Mind map". Розлянуті особливості технології "Mind map", встановлені правила і можливості введення технології.
The article highlights "Mind maps" technology usage at primary school at foreign language lessons. In order to do so, it gives an overview of "Mind map" technology in general and in foreign language learning. The definition of "Mind maps" technology has been specified. The peculiarities of "Mind map" technology has been described, the rules and the ways of its implementation have been stated.
В статье рассматривается использование технологии "Mind map" на уроках иностранных языков в начальной школе. Для этого определено, что такое технология "Mind map" в целом и касательно изучения иностранных языков. Уточнено определение технологии "Mind map". Рассмотрены особенности технологии "Mind map", установлены правила и возможности введения технологии.
 
Publisher BUDAPEST
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4686/1/Rudnik_Y_SEND_14_FLMD_PI.pdf
Руднік, Юлія (2014) Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology, II(16) (33). с. 17-20. ISSN 2308-5258