Запис Детальніше

Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4731/
 
Title Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов
Methodological possibilities of the use of media facilities at foreign languages lessons
Методические возможности использования медиасредств на уроках иностранных языков
 
Creator Петрик, Лада Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Медіаосвіта стала невід’ємною частиною освіти сьогодення. Актуальність інтеграції медіаосвіти в навчально-виховний процес, зокрема у процес навчання іноземних мов, обумовлено потребою оптимізації пізнавальної діяльності особистості за рахунок інтенсифікації розвитку її уяви, мислення, розширення соціалізаційного простору В статті визначенні поняття «медіаосвіта», «медіа», «медіазасіб» та «медіатекст». Висвітлено класифікацію медіазасобів. Застосування медіазасобів на уроках іноземних мов потребує від вчителя умінь та знань організації роботи з вищезазначеними засобами навчання, саме тому розглянуто теоретичні аспекти застосування медіазасобів та визначені методичні можливості їх застосування під час уроків іноземних мов.
Media education has become an integral part of today’s education. The relevance of integration of media education into educational process, particularly into the teaching process of foreign languages, has been caused by the need of optimization of a personality’s cognitive activity. It leads to the person’s imagination аnd thinking development. It broadens the person’s socializing space as well. The terms «media education», «media», «media facility» and «media text» are defined. The classification of media facilities is highlighted. To use media facilities at foreign languages lessons a teacher needs to have some abilities and knowledge to work with them. That is why some theoretical aspects of use of media facilities are considered and some methodological possibilities of their use at foreign languages lessons are determined.
Медиаобразование стало составляющей частью образования в сегодняшний день. Актуальность интеграции медиаобразования в учебно-воспитательный процес, в частности в процесс обучения иностранным языкам, обусловлена необходимостью оптимизации познавательной деятельности личности за счет интенсификации развития ее воображения и мышления, расширения социализационного пространства. В статье определены понятия «медиаобразование», «медиа», «медиасредство» и «медиатекст». Высветлена классификация медиасредств. Использование медиасредств на уроках иностранных языков требует от учителя умений и знаний организации работы с вышеуказанными средствами, именно поэтому рассмотрены теоретические аспекты использования медиасредств и определены методические возможности их использования во время уроков иностранных языков.
 
Publisher Умань: ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4731/1/Petryk_L_PrPSV_10_14_FLMD_PI.pdf
Петрик, Лада Вікторівна (2014) Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 10 (Ч.2). с. 48-54.