Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4804/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі
|
|
Creator |
Бурко, О.В.
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
У статті здійснено теоретичний аналіз підходів психологів та методистів до вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі. Окреслено психолого-педагогічні умови успішного вивчення художніх текстів письменника та їхнього виховного впливу на молодших та старших підлітків. Запропоновано види робіт, спрямовані на залучення учнів до читання творів.
В статье осуществлен теоретический анализ подходов психологов и методистов к изучению рассказов Б. Гринченко в основной школе. Определены психолого-педагогические условия успешного изучения художественных текстов писателя и их воспитательного воздействия на младших и старших подростков. Предложены виды работ, направленные на привлечение учащихся к чтению произведений. The article presents theoretical analysis of psychologists and methodologists’ approaches to B. Grinchenko’s stories studying in secondary school. It is determined psychological and pedagogical conditions of successful study of thewriter’s texts and their educational influence on young and senior teenagers. It is given some kinds of works which encourage pupils to read books. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4804/1/O_Burko_1_14_konf_NDL.pdf
Бурко, О.В. (2014) Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі «Я йшов туди, де гуркіт праці чути…» (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матер. Всеукр. наук.- практич. конференції (VI Грінченківські читання), (22 січня 2014 року, м. Київ). с. 169-178. |
|