Реклама в системі маркетингових комунікацій
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4811/
|
|
Title |
Реклама в системі маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Горбенко, Галина Василівна
|
|
Subject |
Навчальні програми
|
|
Description |
Курс передбачає набуття студентами теоретичних та практичних навичок у системі маркетингових комунікацій. Головною метою дисципліни є підготовка висококваліфікованих фахівців, які могли б шляхом формування теоретичних знань та практичних умінь, поглибленого вивчення наукових підходів, принципів і методів СМК забезпечити стійку, надійну й ефективну організацію рекламної діяльності. Завдання навчального курсу: • осмислити специфіку засобів СМК у сучасному світі; • визначити та усвідомити місце реклами у системі маркетингових комунікацій; • конкретизувати основні поняття системи маркетингових комунікацій; • охарактеризувати сучасний стан та перспективи розвитку СМК в Україні та у світі. |
|
Publisher |
КУБГ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4811/1/G_Gorbenko_RSMK_GI.pdf
Горбенко, Галина Василівна (2014) Реклама в системі маркетингових комунікацій [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано) |
|