Запис Детальніше

Реклама в системі маркетингових комунікацій

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4811/
 
Title Реклама в системі маркетингових комунікацій
 
Creator Горбенко, Галина Василівна
 
Subject Навчальні програми
 
Description Курс передбачає набуття студентами теоретичних та практичних навичок у системі маркетингових комунікацій. Головною метою дисципліни є підготовка висококваліфікованих фахівців, які могли б шляхом формування теоретичних знань та практичних умінь, поглибленого вивчення наукових підходів, принципів і методів СМК забезпечити стійку, надійну й ефективну організацію рекламної діяльності.
Завдання навчального курсу:
• осмислити специфіку засобів СМК у сучасному світі;
• визначити та усвідомити місце реклами у системі маркетингових комунікацій;
• конкретизувати основні поняття системи маркетингових комунікацій;
• охарактеризувати сучасний стан та перспективи розвитку СМК в Україні та у світі.
 
Publisher КУБГ
 
Date 2014
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4811/1/G_Gorbenko_RSMK_GI.pdf
Горбенко, Галина Василівна (2014) Реклама в системі маркетингових комунікацій [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано)