Запис Детальніше

Теорія реклами

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4813/
 
Title Теорія реклами
 
Creator Кияниця, Євгенія Олегівна
 
Subject Навчальні програми
 
Description Робоча навчальна програма з дисципліни «Теорія реклами» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв'язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з реклами та зв'язків з громадськістю відповідно до навчального плану денної форми навчання.
«Теорія реклами» належить до числа фахових дисциплін, включених у навчальні плани підготовки бакалаврів напряму 6.030302 Реклама та зв'язки з громадськістю.
Дисципліна «Теорія реклами», яка читається студентам кафедри «Реклами та зв’язків з громадськістю», є необхідною складовою фахової підготовки спеціалістів даного профілю як для різностороннього розвитку так і для практичної діяльності за фахом.
Курс «Теорія реклами» має на меті ознайомити студентів з основами теорії та практики рекламної діяльності, з основними технологіями та стратегіями, що використовуються для її організації у світі та, зокрема, в Україні.
 
Publisher КУБГ
 
Date 2014
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4813/1/Y_Kyianytsia_TR_GI.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2014) Теорія реклами [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано)