Етика в рекламній та PR-діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4815/
|
|
Title |
Етика в рекламній та PR-діяльності
|
|
Creator |
Гусак, Ольга Петрівна
|
|
Subject |
Навчальні програми
|
|
Description |
Робоча навчальна програма з дисципліни "Етика в рекламній та PR-діяльності" є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв'язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з реклами та зв'язків з громадськістю відповідно до навчального плану денної форми навчання. Головною метою курсу є ознайомлення з етичними засадами реклами та зв’язків з громадськістю як прикладних комунікаційних технологій у системі соціальної діяльності. Завдання навчального курсу: - конкретизувати основні поняття професійної етики рекламіста та PR-фахівця; - охарактеризувати загальні чинники зростання значущості етичних засад в сучасній діяльності рекламістів та PR-фахівців; - осмислити основні етичні проблеми рекламної та PR-індустрії; - проаналізувати вітчизняний та міжнародний досвід правового та професійного регулювання рекламної та PR-діяльності: - ознайомитися з основними тенденціями та перспективами розвитку рекламного та PR-бізнесу в етичному аспекті в Україні та світі. |
|
Publisher |
КУБГ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4815/1/O_Gusak_ERPRD_GI.pdf
Гусак, Ольга Петрівна (2014) Етика в рекламній та PR-діяльності [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано) |
|