Запис Детальніше

Етика в рекламній та PR-діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4815/
 
Title Етика в рекламній та PR-діяльності
 
Creator Гусак, Ольга Петрівна
 
Subject Навчальні програми
 
Description Робоча навчальна програма з дисципліни "Етика в рекламній та PR-діяльності" є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв'язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з реклами та зв'язків з громадськістю відповідно до навчального плану денної форми навчання.
Головною метою курсу є ознайомлення з етичними засадами реклами та зв’язків з громадськістю як прикладних комунікаційних технологій у системі соціальної діяльності.
Завдання навчального курсу:
- конкретизувати основні поняття професійної етики рекламіста та PR-фахівця; - охарактеризувати загальні чинники зростання значущості етичних засад в сучасній діяльності рекламістів та PR-фахівців;
- осмислити основні етичні проблеми рекламної та PR-індустрії;
- проаналізувати вітчизняний та міжнародний досвід правового та професійного регулювання рекламної та PR-діяльності:
- ознайомитися з основними тенденціями та перспективами розвитку рекламного та PR-бізнесу в етичному аспекті в Україні та світі.
 
Publisher КУБГ
 
Date 2014
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4815/1/O_Gusak_ERPRD_GI.pdf
Гусак, Ольга Петрівна (2014) Етика в рекламній та PR-діяльності [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано)