Теорія PR
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4816/
|
|
Title |
Теорія PR
|
|
Creator |
Курбан, Олександр Васильович
|
|
Subject |
Навчальні програми
|
|
Description |
Робоча навчальна програма з дисципліни "Теорія PR" є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю, відповідно до навчального плану денної форми навчання. Курс "Теорія PR" покликаний формувати теоретичну базу фахівця із реклами та зв’язків з громадськістю. Виходячи з цього метою вивчення курсу є ознайомлення з базовими методологічними та методичними положеннями науково-прикладної дисципліни «зв’язки з громадськістю» та основними тенденціями її розвитку, оволодіння студентами головним термінологічним апаратом, здобуття навичок аналізу соціальних комунікаційних процесів, та вмінням орієнтуватись у сучасних технологіях реклами, PR та медіакомунікацій. Головне завдання курсу полягає в узагальненні та систематизації здобутих знань у галузі зв’язків з громадськістю, поглибленні і розширенні розуміння профільної термінології, отримання практичних навичок роботи у напрямах: медіа комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю. Завданнями курсу є : • Вивчити загальносвітову історію розвитку наукових знань в галузі зв’язків з громадськістю • Ознайомитися із методологічними основами сучасної теорії зв’язків з громадськістю • Дослідити методи дослідження сучасних PR-процесів • Ознайомитися з базовими складовими частинами та структурою комунікаційного процесу. |
|
Publisher |
КУБГ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4816/1/O_Kurban_TPR_GI.pdf
Курбан, Олександр Васильович (2014) Теорія PR [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано) |
|