Запис Детальніше

Теорія PR

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4816/
 
Title Теорія PR
 
Creator Курбан, Олександр Васильович
 
Subject Навчальні програми
 
Description Робоча навчальна програма з дисципліни "Теорія PR" є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю, відповідно до навчального плану денної форми навчання.
Курс "Теорія PR" покликаний формувати теоретичну базу фахівця із реклами та зв’язків з громадськістю. Виходячи з цього метою вивчення курсу є ознайомлення з базовими методологічними та методичними положеннями науково-прикладної дисципліни «зв’язки з громадськістю» та основними тенденціями її розвитку, оволодіння студентами головним термінологічним апаратом, здобуття навичок аналізу соціальних комунікаційних процесів, та вмінням орієнтуватись у сучасних технологіях реклами, PR та медіакомунікацій.
Головне завдання курсу полягає в узагальненні та систематизації здобутих знань у галузі зв’язків з громадськістю, поглибленні і розширенні розуміння профільної термінології, отримання практичних навичок роботи у напрямах: медіа комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю.
Завданнями курсу є :
• Вивчити загальносвітову історію розвитку наукових знань в галузі зв’язків з громадськістю
• Ознайомитися із методологічними основами сучасної теорії зв’язків з громадськістю
• Дослідити методи дослідження сучасних PR-процесів
• Ознайомитися з базовими складовими частинами та структурою комунікаційного процесу.
 
Publisher КУБГ
 
Date 2014
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4816/1/O_Kurban_TPR_GI.pdf
Курбан, Олександр Васильович (2014) Теорія PR [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано)