Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4838/
|
|
Title |
Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи
|
|
Creator |
Беренбейн, І.С.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Стаття присвячена піаністичній та педагогічній практиці класика української фортепіанної школи М. Лисенка. У статті запропоновано комплексний підхід до вивчення педагогічної методики митця у взаємозв’язку з його артистичним феноменом. Зроблено акцент на актуалізації педагогічних ідей майстра та значенні його школи для розвитку національної піаністичної культури.
Статья посвящена пианистической и педагогической практике классика украинской фортепианной школы Н. Лысенко. Предложенный в статье комплексный подход позволил проанализировать педагогические принципы музыканта в связи с его артистическим феноменом. Основной акцент сделан на актуализации педагогических идей мастера и значении его школы в развитии украинской пианистической культуры. The article deals with the pianistic and pedagogical activity by M. Lysenko, the classic of the Ukrainian piano school. The author offers a complex approach to the studying of the master’s pedagogical methods taking into account the specific aspects of his artistic phenomenon. The actualization of the master’s pedagogical ideas is emphasized as well as the importance of his school for the Ukrainian national piano culture development. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4838/1/I_Berenbeyn_16_10_14_konf_IM.pdf
Беренбейн, І.С. (2014) Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16–17 жовт. 2014 р.. с. 116-126. |
|