Запис Детальніше

Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4891/
 
Title Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності
 
Creator Афанасьєв, Юрій Львович
 
Subject Міжнародні
 
Description Розглянуто характерні особливості та тенденції стану національної мистецької освіти у контексті системної цілісності художньої культури. Висвітлено негативні наслідки порушення взаємодії складових у системі художньої культури. Доведено об’єктивну необхідність системної цілісності мистецької освіти та мистецької просвіти як єдності діалектичної і субстанціональної.
В контексте системной целостности художественной культуры рассмотрены характерные особенности и тенденции состояния национального художественного образования. Освещены негативные последствия нарушения взаимодействия составляющих в системе художественной культуры. Доказаны объективная необходимость системной целостности художественного образования и художественного просвещения как единства диалектического и субстанционального.
Special peculiarities and tendencies of the condition of national art education are presented in the context of system integrity of art culture. It is highlighted negative influence of a gap in interaction between the components in the system of art culture. It is proved objective necessity of the system integrity in the art study and art education as the unity of dialectics and substantiality.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4891/1/Y_Afanasyev_16_10_14_konf_IM.pdf
Афанасьєв, Юрій Львович (2014) Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16–17 жовт. 2014 р.. с. 6-13.