Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4896/
|
|
Title |
Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя
|
|
Creator |
Паламарчук, Лариса Борисівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті розкриваються основні акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя. Акмеологічний підхід є базовою узагальнюючою категорією, що складається з сукупності принципів, прийомів, методів, форм, які дають змогу вирішувати акмеологічні проблеми та завдання. Самопідготовка, самоосвіта, самовиховання, імпровізація є основою формування і розвитку творчого потенціалу особистості вчителя
В статье раскрываются основные акмеологические ресурсы развития творческого потенциала личности учителя. Акмеологический подход является базовой обобщающей категорией, состоящей из совокупности принципов, методов, форм, которые позволяют решать акмеологические проблемы и задачи. Самоподготовка, самообразование, самовоспитание, импровизация служат базой формирования и развития творческого потенциала личности учителя The article presents basic acmeological resources of development of creative potential of teacher’s personality. Acmeological approach is a basic generalized category, which consists of amount of principles, methods, receptions, forms which give an opportunity to solve acmeological problems and tasks. Self-preparation, self-education, self-training, improvisation is a basis of formation and development of creative potential of teacher’s personality |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014-05-30
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4896/1/L_Palamarchuk_05_14_konf_GI.pdf
Паламарчук, Лариса Борисівна (2014) Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя Акмеологія — наука ХХІ століття : матер. ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 трав. 2014 р., м. Київ. с. 210-218. |
|