Запис Детальніше

Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4896/
 
Title Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя
 
Creator Паламарчук, Лариса Борисівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розкриваються основні акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя. Акмеологічний підхід є базовою узагальнюючою категорією, що складається з сукупності принципів, прийомів, методів, форм, які дають змогу вирішувати акмеологічні проблеми та завдання. Самопідготовка, самоосвіта, самовиховання, імпровізація є основою формування і розвитку творчого потенціалу особистості вчителя
В статье раскрываются основные акмеологические ресурсы развития творческого потенциала личности учителя. Акмеологический подход является базовой обобщающей категорией, состоящей из совокупности принципов, методов, форм, которые позволяют решать акмеологические проблемы и задачи. Самоподготовка, самообразование, самовоспитание, импровизация служат базой формирования и развития творческого потенциала
личности учителя
The article presents basic acmeological resources of development of creative potential of teacher’s personality. Acmeological approach is a basic generalized category, which consists of amount of principles, methods, receptions, forms which give an opportunity to solve acmeological problems and tasks. Self-preparation, self-education, self-training, improvisation is a basis of formation and development of creative potential of teacher’s personality
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014-05-30
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4896/1/L_Palamarchuk_05_14_konf_GI.pdf
Паламарчук, Лариса Борисівна (2014) Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя Акмеологія — наука ХХІ століття : матер. ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 трав. 2014 р., м. Київ. с. 210-218.