Оволодіваємо педагогічною технікою
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4925/
|
|
Title |
Оволодіваємо педагогічною технікою
Овладеваем педагогической техникой Pedagogical technique to master |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
Стаття присвячена розгляду однієї із важливих складових професійної майстерності педагогів – педагогічній техніці, а саме оволодіння вчителем комплексом вербальних і невербальних прийомів зовнішньої техніки, прийомами регуляції емоційної, вольової сфер; знайомить із рекомендаціями щодо подолання професійного вигорання та використання невербальних засобів взаємодії, з комплексом вправ на розвиток педагогічної техніки.
Статья посвящена рассмотрению одной из важных составляющих профессионального мастерства педагогов – педагогической техники, а именно овладение учителем комплексом вербальных и невербальных приёмов внешней техники, приёмами регуляции эмоциональной, волевой сфер; знакомит с рекомендациями по преодолению профессионального выгорания и использования невербальных средств взаимодействия, с комплексом упражнений на развитие педагогической техники. The article considers an important part of the professional skills of teachers – pedagogical techniques, namely, the mastery of a teacher complex verbal and non-verbal techniques of foreign technology, techniques regulating emotional, volitional spheres; introduces recommendations for overcoming professional burnout and use of non-verbal interaction, with a set of exercises for the development of educational technology. |
|
Publisher |
МЦФЕР: Освіта
|
|
Date |
2014-10
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4925/1/S_Safaryan_ZDSH_10%281%29_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2014) Оволодіваємо педагогічною технікою Заступник директора школи (10). с. 4-11. |
|