Запис Детальніше

Реклама як інструмент крос-культурної комунікації

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4927/
 
Title Реклама як інструмент крос-культурної комунікації
 
Creator Кияниця, Є.О.
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті продемонстровано різні підходи до дослідження крос-культурного аспекту рекламної комунікації, а також запропоновано до розгляду найбільш корисні інструменти для адаптації міжнародної реклами. Крім того, розглянуто процес кодування рекламного повідомлення, який ґрунтується на національній ментальності. Саме якісна адаптація крос-культурної рекламної комунікації має сприяти розбудові ефективного міжкультурного діалогу.
В статье продемонстрированы различные подходы к исследованию кросс-культурного аспекта рекламной коммуникации, а также предложены к рассмотрению наиболее полезные инструменты для адаптации международной рекламы. Кроме того, рассмотрен процесс кодирования рекламного сообщения, основанный на национальной ментальности. Именно качественная адаптация кросс-культурной рекламной коммуникации должна способствовать развитию эффективного межкультурного диалога.
The article demonstrates various approaches to the research of cross-cultural aspect of advertising communication as well as presents the most useful instruments for adaptation of international advertising. Besides, it pays a great attention to the process of advertisment coding based on the national mentality. Thus, exactly qualified adoptation cross-cultural advertising communication has to encourage the development of effective intercultural dilogue.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4927/1/Y_Kiyanicya_13_11_14_konf_GI.pdf
Кияниця, Є.О. (2014) Реклама як інструмент крос-культурної комунікації Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 13 листоп. 2014 р.. с. 187-192.