Запис Детальніше

Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4943/
 
Title Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення
Модель развития эмоционального интеллекта студентов социономических профессий на этапе профессионального становления
The model of emotional intelligence's development of students of socionomic professions at the stage of professional development.
 
Creator Бреус, Юлія
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглядається проблема розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічного типу професій. Представлено процедурну модель розвитку емоційного інтелекту та обґрунтовано базові засади її розробки. Наведено дані ефективності впровадження вказаної моделі
В статье рассматривается проблема развития эмоционального интеллекта студентов социономического типа профессий. Представлено процедурную модель развития эмоционального интеллекта и обоснованно базовые основы ее разработки. Приведены данные эффективности внедрения указанной модели
The article considers the problem of development of emotional intelligence of students of socionomic professions. The procedural model of development of emotional intelligence are presented; basic foundations of its developing are substantiated. The data about the effectiveness of its implementation are presented at the article
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4943/1/Y_Breus_PEDuP_9_NDL_KL.pdf
Бреус, Юлія (2014) Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Тематичний випуск "Проблеми емпіричних досліджень у психології", 4 (31). с. 131-138.