Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4943/
|
|
Title |
Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення
Модель развития эмоционального интеллекта студентов социономических профессий на этапе профессионального становления The model of emotional intelligence's development of students of socionomic professions at the stage of professional development. |
|
Creator |
Бреус, Юлія
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті розглядається проблема розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічного типу професій. Представлено процедурну модель розвитку емоційного інтелекту та обґрунтовано базові засади її розробки. Наведено дані ефективності впровадження вказаної моделі
В статье рассматривается проблема развития эмоционального интеллекта студентов социономического типа профессий. Представлено процедурную модель развития эмоционального интеллекта и обоснованно базовые основы ее разработки. Приведены данные эффективности внедрения указанной модели The article considers the problem of development of emotional intelligence of students of socionomic professions. The procedural model of development of emotional intelligence are presented; basic foundations of its developing are substantiated. The data about the effectiveness of its implementation are presented at the article |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4943/1/Y_Breus_PEDuP_9_NDL_KL.pdf
Бреус, Юлія (2014) Модель розвитку емоційного інтелекту студентів соціономічних професій на етапі професійного становлення Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Тематичний випуск "Проблеми емпіричних досліджень у психології", 4 (31). с. 131-138. |
|