Запис Детальніше

РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3373/
 
Title РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ
(The advertisement as a bridge in the modern communicative space)
 
Creator Білюк, І. (I. Biliuk)
 
Subject Linguistics. Philology
Advertising. Information System. PR
 
Description Стаття присвячена дослідженню вербальних та іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в створенні рекламного тексту. Наводяться реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв’язок між вербальними і візуальними елементами, досліджені особливості прагматичного впливу рекламних текстів на адресата.
(The article examines the phenomenon of verbal and nonverbal markers as the productive means of city advertising.
Thorough attention is paid to the role of visual means in creation of advertising texts. Practical examples of nonverbal markers that are used for popularizing of metropolis image in modern communicative area are offered. Explicit and implicit connection between verbal and visual elements is studied. The article contains the analysis of advertising texts pragmatic infl uence on addressee.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3373/1/Bilyuk.pdf
Білюк, І. (I. Biliuk) (2014) РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.49). pp. 150-155.