РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3373/
|
|
Title |
РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space) |
|
Creator |
Білюк, І. (I. Biliuk)
|
|
Subject |
Linguistics. Philology
Advertising. Information System. PR |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню вербальних та іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в створенні рекламного тексту. Наводяться реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв’язок між вербальними і візуальними елементами, досліджені особливості прагматичного впливу рекламних текстів на адресата. (The article examines the phenomenon of verbal and nonverbal markers as the productive means of city advertising. Thorough attention is paid to the role of visual means in creation of advertising texts. Practical examples of nonverbal markers that are used for popularizing of metropolis image in modern communicative area are offered. Explicit and implicit connection between verbal and visual elements is studied. The article contains the analysis of advertising texts pragmatic infl uence on addressee.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3373/1/Bilyuk.pdf
Білюк, І. (I. Biliuk) (2014) РЕКЛАМА МІСТ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (The advertisement as a bridge in the modern communicative space). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.49). pp. 150-155. |
|