Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки)
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки)
Исполнительское чувство формы в контексте художественного целого музыкального произведения (феноменологические основы методики исполнительской подготовки) Performing feeling of a form in the context of artistic whole of music (phenomenological foundations of methods of performing training) |
|
Creator |
Бурська, О. П.
|
|
Subject |
виконавська форма музики
інтонаційна форма музики музичний смисл музичні хронотопи методика фортепіанної підготовки студентів |
|
Description |
У статті розкривається сутність почуття виконавської цілісності музики як здатності осягнення її пластичних інтонаційних форм в часопросторі художньої реальності. Хронотопи музики розглядаються як форми входження слухової свідомості в поле художньо-звукового цілого музичної тканини. Запропонована методика фортепіанної підготовки студентів, яка зорієнтована на розвиток почуття форми музичного твору як художнього цілого і ґрунтується на ідеї глибинного взаємозв’язку, єдності художнього смислу, інтонаційної форми музики та відповідної їй піаністичної пластики. В статье раскрывается сущность чувства исполнительской целостности музыки как способности к постижению её пластических интонационных форм во времени-пространстве художественной реальности. Рассматриваются хронотопы музыки как формы проникновения слухового сознания в поле художественно-звуковой целостности музыкального произведения. Предложена методика фортепианной подготовки студентов в контексте развития чувства формы музыкального произведения как художественного целого, которая опирается на идею глубинного синтеза интонационных форм, художественного смысла, пианистической пластики. The essence of feeling of performing integrity of music is revealed in this article. Hronos-topos of music is considered as the forms of entering of audial consciousness into the field of the artistic whole of the musical texture. The Methods for the piano training of students, which is proposed in this article, is oriented on development of the feeling of a form of music, as an artistic whole. The Methods is based on the idea of deep interconnection, unity of artistic sense, intonation form of music and the pianistic plastic which corresponds to it. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2015-01-26T10:52:30Z
2015-01-26T10:52:30Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бурська, О. П. Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки) [Текст] / О. П. Бурська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; заст. голов. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Кондрацька [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 4. – С. 11–17. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5047 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|