Українське мистецтво як культурна практика та форма суспільної свідомості у вимірі музичної антропології
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Українське мистецтво як культурна практика та форма суспільної свідомості у вимірі музичної антропології
Украинское искусство как культурная практика и форма общественного сознания в измерении музыкальной антропологии Ukrainian art as a cultural practice and a form of public consciousness in the dimension of musical anthropology |
|
Creator |
Гнатів, З. Я.
|
|
Subject |
музична антропологія
мистецтво художня культура особистість суспільна свідомість буття |
|
Description |
У статті порушується проблема антропологічних підходів в українському мистецтвознавстві. Обґрунтовуються теоретичні аспекти музичної антропології, людина розглядається як суб’єкт мистецтва – творець і реципієнт музики. В статье поднимается проблема антропологических подходов в украинском искусствоведении. Обосновываются теоретические аспекты музыкальной антропологии, человек рассматривается как субъект искусства – автор и реципиент музыки. The problem of anthropological approaches in the Ukrainian art history is raised in the article. Argued that the special interest for the musical anthropology represents man as it is a subject of art, the author and recipient of music. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2015-01-26T11:01:31Z
2015-01-26T11:01:31Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гнатів, З. Я. Українське мистецтво як культурна практика та форма суспільної свідомості у вимірі музичної антропології [Текст] / З. Я. Гнатів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; заст. голов. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Кондрацька [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 4. – С. 147–150. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5049 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|