Запис Детальніше

Роль нестандартних уроків у самостійній пізнавальній діяльності школярів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5020/
 
Title Роль нестандартних уроків у самостійній пізнавальній діяльності школярів
Роль нестандартных уроков в самостоятельной познавательной деятельности школьников
The role of non-standard classes in independent learning of students
 
Creator Назаренко, С. В.
 
Subject 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
 
Description Стаття присвячена застосуванню різноманітних форм, методів і засобів навчання на уроках біології. Застосовуються інтерактивні прийоми навчання – використання кросвордів, чайнвордів, загадок, вікторин, колективних ігор, що відповідають віку дітей, темі та очікуваним результатам навчання. Це дозволить сформувати науковий світогляд, логічне мислення.
Вчитель має право обирати відповідно конкретним умовам уроку види і форми учбової праці. Також вчитель заохочує розвиток пізнавальної активності школярів, їх спроби підійти до рішення питань з різних боків. Підтримується нестандартність мислення, гнучкість та аргументованість в аналізі ситуації, узагальненні, біологічній ерудиції та компетентності, на що зараз наполягають програмні вимоги.
В сучасних умовах збільшується роль вчителя в отриманні інформації, в організації самостійної пізнавальної діяльності школярів.
Статья посвящена применению разнообразных форм, методов и способов обучения на уроках биологии. Применяются интерактивные приемы обучения – использование кроссвордов, чайнвордов, загадок, викторин, коллективных игр, соответствующим возрасту детей, теме и ожидаемым результатам обучения. Это позволит сформировать научное мировоззрение, логическое мышление.
Учитель имеет право выбирать соответственно конкретным условиям урока виды и формы учебной работы. Также учитель стимулирует развитие познавательной активности школьников, их попытки подойти к решению вопросов с разных сторон. Поддерживается нестандартность мышления, гибкость и аргументированность в анализе ситуации, обобщении, биологической эрудиции и компетентности, на чем сейчас настаивают программные требования.
В современных условиях увеличивается роль учителя в получении информации, в организации самостоятельной познавательной деятельности школьников.
The article focuses on the application of various forms, methods and ways of learning in biology class. Used interactive teaching techniques - the use of crossword puzzles, chaynvordov, puzzles, quizzes, multiplayer games, age-appropriate children, the subject and the expected learning outcomes. This will form the scientific outlook, logical thinking.
The teacher has the right to choose the specific conditions respectively lesson types and forms of academic work. Also, the teacher encourages the development of cognitive activity of students, their attempts to approach the issues from different perspectives. Supported non-standard thinking, flexibility and validity in the situation analysis, synthesis, biological erudition and competence, on what is now pushing software requirements.
In owls belt conditions increases the role of the teacher in the delivery of information, organization of independent cognitive activity of students.
 
Publisher Шкільний світ
 
Date 2013-12
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5020/1/S_Nazarenko_B_23_IPPO.pdf
Назаренко, С. В. (2013) Роль нестандартних уроків у самостійній пізнавальній діяльності школярів Біологія (23). с. 4-6.