Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології
Формирование художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии в контексте полипарадигмальной методологии Artistic-mental experience formation of further music and choreography teachers in multi-paradigm methodology |
|
Creator |
Реброва, О. Є.
|
|
Subject |
ментальний досвід
художня ментальність художньо- ментальний досвід поліпарадигмальна методологія синергетичний підхід |
|
Description |
У статті обґрунтовується актуальність застосування поліпарадигмальної методології в дослідженні складних явищ духовного характеру в педагогіці, зокрема, в мистецькій освіті. Одним із таких явищ є художньо-ментальний досвід. Розкривається його зміст у підготовці вчителів музики та хореографії, педагогічний смисл наукового поняття «формування художньо-ментального досвіду». Розкрито суть поліпарадигмальної методології. Показано, за якими парадигмами досліджуються та формуються компоненти художньо- ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. В статье обосновывается актуальность применения полипарадигмальной методологи в исследовании сложных феноменов духовного характера в педагогике, в частности, в художественном образовании. Одним из таких феноменам является художественно-ментальный опыт. Раскрывается его содержание в подготовке учителей музыки и хореографии, педагогический смысл научного понятия «формирование художественно-ментального опыта». Показано, по каким парадигмам исследуются и формируются компоненты художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии. In article there is grounded actualization of use multi-paradigm methodology for complex spiritual events research in pedagogic, such as education. Artistic-mental experience belong these events. Reveals its content, essence, and science concept meaning «artistic-mental experience formation». Shown what paradigm used for research and formation of component artistic-mental experience further music and choreograph teachers. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2015-01-28T11:48:36Z
2015-01-28T11:48:36Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Реброва, О. Є. Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології [Текст] / О. Є. Реброва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; заст. голов. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Кондрацька [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 4. – С. 18–23. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5064 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|