Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5076/
http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_16 |
|
Title |
Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов
Content-methodical support of the primary school teachers` training process to the innovational foreign languages learning technologies usage Содержательно-методическое обеспечение процесса подготовки учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам. |
|
Creator |
Руднік, Юлія
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Проаналізовано вітчизняний досвід у галузі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. У статті схарактеризовано методи, форми і принципи організації підготовки таких фахівців.
The domestic experience in the primary school teachers` preparation to innovational foreign languages learning technologies usage sphere has been analyzed. The methods, forms and principles of such specialists` training organization have been characterized. Проанализирован отечественный опыт в сфере подготовки учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам. В статье характеризированы методы, формы и принципы организации подготовки таких специалистов. |
|
Publisher |
Педагогічний інститут та Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5076/1/Rudnik_Y_Vistnyk_16_14_FLMD_PI.pdf
Руднік, Юлія (2014) Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Вісник психології і педагогіки (16). |
|