Запис Детальніше

Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5076/
http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_16
 
Title Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов
Content-methodical support of the primary school teachers` training process to the innovational foreign languages learning technologies usage
Содержательно-методическое обеспечение процесса подготовки учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам.
 
Creator Руднік, Юлія
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Проаналізовано вітчизняний досвід у галузі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. У статті схарактеризовано методи, форми і принципи організації підготовки таких фахівців.
The domestic experience in the primary school teachers` preparation to innovational foreign languages learning technologies usage sphere has been analyzed. The methods, forms and principles of such specialists` training organization have been characterized.
Проанализирован отечественный опыт в сфере подготовки учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам. В статье характеризированы методы, формы и принципы организации подготовки таких специалистов.
 
Publisher Педагогічний інститут та Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5076/1/Rudnik_Y_Vistnyk_16_14_FLMD_PI.pdf
Руднік, Юлія (2014) Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Вісник психології і педагогіки (16).