Запис Детальніше

Використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи
 
Creator Безпарточний, Максим Григорович
 
Subject торговельні підприємства
маркетинговий інструментарій
комунікаційна політика
 
Description Розглядаються проблеми використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи.
 
Publisher Ліана-М
 
Date 2015-02-05T10:07:36Z
2015-02-05T10:07:36Z
2014-01-11
 
Type Thesis
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2348
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;С. 180-184