Використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи
|
|
Creator |
Безпарточний, Максим Григорович
|
|
Subject |
торговельні підприємства
маркетинговий інструментарій комунікаційна політика |
|
Description |
Розглядаються проблеми використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи.
|
|
Publisher |
Ліана-М
|
|
Date |
2015-02-05T10:07:36Z
2015-02-05T10:07:36Z 2014-01-11 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2348
|
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічні науки;С. 180-184
|
|