Запис Детальніше

Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5205/
 
Title Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти
 
Creator Макарова, Емма
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розкриваються питання розвитку вокально-творчого потенціалу майбутнього педагога-музиканта саме на основі інтеграційних взаємодій предметів мистецького циклу. Визначено багатоаспектне поняття «вокально-творчий потенціал» та виявлено ефективні педагогічні умови майбутніх фахівців до творчого розвитку
В статье раскрываются вопросы развития вокально-творческого потенциала будущего педагога-музыканта именно на основе интеграционных взаимодействий предметов художественного цикла. Определено многоаспектное понятие «вокально-творческий потенциал» и выявлены эффективные педагогические условия будущих специалистов к творческому развитию
The article deals with the problem of inclusive education and it is connected with the mental or spiritually-emotional development of children. It examines teachers, psychologists, psychiatrists’ works in which the aim of the research is children with their special educational needs. It outlines the prospects of such children’s development
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014-10-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5205/1/E_Makarova_16_10_14_konf_IM.pdf
Макарова, Емма (2014) Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16–17 жовт. 2014 р.. с. 492-497.