Запис Детальніше

Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5209/
 
Title Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку
 
Creator Бондаренко, Лариса Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглянуто сутність готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки, висвітлено критерії та показники її сформованості, виокремлено кластери компетентностей як освітнього результату досліджуваного феномена
В статье рассмотрена суть готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию в процессе инструментально-исполнительской подготовки, освещены критерии и показатели ее сформированности, выделены кластеры компетентностей как образовательного результата исследуемого феномена
The article presents readiness of a future Music teacher for professional self-development in the process of instrumental performance training, highlights criteria and indicators for its formation, distinguishes clusters of competencies as educational result of investigated phenomenon
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014-10-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5209/1/L_Bondarenko_16_10_14_konf_IM.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна (2014) Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16–17 жовт. 2014 р.. с. 580-585.