Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5209/
|
|
Title |
Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку
|
|
Creator |
Бондаренко, Лариса Анатоліївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті розглянуто сутність готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки, висвітлено критерії та показники її сформованості, виокремлено кластери компетентностей як освітнього результату досліджуваного феномена
В статье рассмотрена суть готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию в процессе инструментально-исполнительской подготовки, освещены критерии и показатели ее сформированности, выделены кластеры компетентностей как образовательного результата исследуемого феномена The article presents readiness of a future Music teacher for professional self-development in the process of instrumental performance training, highlights criteria and indicators for its formation, distinguishes clusters of competencies as educational result of investigated phenomenon |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014-10-16
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5209/1/L_Bondarenko_16_10_14_konf_IM.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна (2014) Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16–17 жовт. 2014 р.. с. 580-585. |
|