Запис Детальніше

Своєрідність професійних Я-концепцій вчителів ЗНЗ в залежності від характеру педагогічної діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2851/
 
Title Своєрідність професійних Я-концепцій вчителів ЗНЗ в залежності від характеру педагогічної діяльності
Своеобразие профессиональных Я-концепций учителей ОУЗ в зависимости от характера педагогической деятельности
The peculiarity of professional I-concept teachers GEEI depending on the nature of pedagogical activities
 
Creator Шевцова, Олена Михайлівна
 
Subject 155.9 Психологія
373 Види загальноосвітніх шкіл
Збірники наукових праць
 
Description Стаття присвячена аналізу проблеми впливу характеру (інноваційний або традиційний) здійснюваної вчителями загальноосвітніх навчальних закладів професійної діяльності на розвиток професійної Я-концепції. У статті висвітлено результати емпіричного дослідження впливу традиційного й інноваційного характеру педагогічної діяльності на цілісну професійну Я-концепцію вчителів та окремі її складові зокрема. У статті представлений порівняльний аналіз розвитку професійних Я-концепцій та їх складових (когнітивної, емоційно-оцінної, поведінково-регулятивної) вчителів, що працюють в умовах інноваційної чи традиційної педагогічної діяльності. Показано своєрідність розвитку професійної Я-концепції вчителів у залежності від характеру (традиційний чи інноваційний) педагогічної діяльності. Розкрито особливості розвитку окремих складових професійної Я-концепції вчителів при різному характері їхньої професійної діяльності.
Статья посвящена анализу проблемы влияния характера (инновационный или традиционный) осуществляемой учителями общеобразовательных учебных заведений профессиональной деятельности на развитие профессиональной Я-концепции. В статье отражены результаты эмпирического исследования влияния традиционного и инновационного характера педагогической деятельности на целостную профессиональную Я-концепцию учителей и отдельные ее составляющие в частности. В статье представлен сравнительный анализ развития профессиональных Я-концепций и их составляющих (когнитивной, эмоционально-оценочной, поведенческо-регулятивной) учителей, работающих в условиях инновационной или традиционной педагогической деятельности. Показано своеобразие развития профессиональной Я-концепции учителей в зависимости от характера (традиционный или инновационный) педагогической деятельности. Раскрыты особенности развития отдельных составляющих профессиональной Я-концепции учителей при различном характере их профессиональной деятельности.
The article is dedicated to analysis of how the mode (innovative or traditional) of teachers' professional activity influences the development of teachers' professional I-concept. The article presents the results of empirical research of the influence of teachers' professional activity on development of teachers' professional I-concept as a whole and in components. The article reflects the results of comparative analysis of development of professional I-concept and its components (cognitive, emotional-evaluative and behavioral-regulatory) of teachers who work in innovational or traditional pedagogical environment. It shows peculiarities of the development of separate components of teachers' professional I-concept with regard to different modes of professional activity (traditional or innovative). The article also shows peculiarities of the development of separate components of teachers' professional I-concept with regard to different modes of professional activity.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2851/1/O_Shevtsova_PSPO_41_IPPO.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) Своєрідність професійних Я-концепцій вчителів ЗНЗ в залежності від характеру педагогічної діяльності Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія (41). с. 312-320.