Запис Детальніше

Використання ситуативних завдань для формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні хімії на академічному рівні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2854/
 
Title Використання ситуативних завдань для формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні хімії на академічному рівні
Использование ситуативных заданий для формирования познавательной самостоятельности учеников при изучении химии на академическом уровне
Use of situation tasks for forming of senior pupils' cognitive autonomy at teaching of chemistry at academic level
 
Creator Філоненко, Ірина Олександрівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Особливістю профільного навчання є те, що пізнавальні потреби й інтереси учнів певною мірою вже сформовані, саме вони активізують всю пізнавальну діяльність, зокрема й пізнавальну самостійність. Тому використання ситуативних завдань на уроках хімії в профільній школі є доцільним та сприяє формуванню пізнавальної самостійності учнів.
Особенностью профильной учебы является то, что познавательные потребности и интересы учеников в определенной степени уже сформированы, именно они активизируют всю познавательную деятельность, в частности и познавательную самостоятельность. Поэтому использование ситуативных заданий на уроках химии в профильной школе является целесообразным и способствует формированию познавательной самостоятельности учеников.
The feature of profile teaching is that cognitive necessities and interests of senior pupils to a certain extent are lready formed exactly they activate all cognitive activity, in particular and cognitive autonomy. Therefore the use of situation tasks on the lessons of chemistry at profile school is expedient and instrumental in forming of senior pupils' cognitive autonomy.
 
Publisher ПВКФ "Технодрук"
 
Date 2012-11-29
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2854/1/I_Filonenko_SPOTI_IPPO.pdf
Філоненко, Ірина Олександрівна (2012) Використання ситуативних завдань для формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні хімії на академічному рівні Сучасна профільна освіта: традиції та інновації. с. 45-48.