Запис Детальніше

До проблеми дослідження особистісних факторів як чинників розвитку професійної Я-концепції вчителів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3088/
 
Title До проблеми дослідження особистісних факторів як чинників розвитку професійної Я-концепції вчителів
К проблеме исследования личностных факторов как факторов развития профессиональной Я-концепции учителей
To study the problem of personal factors as factors in the development of professional self-concept of teachers
 
Creator Шевцова, Олена Михайлівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглядається проблема впливу особистісних факторів на розвиток професійної Я-концепції вчителів, котрі працюють в умовах традиційної або інноваційної педагогічної діяльності, на основі емпіричних даних. В контексті проблеми особистісно-професійного розвитку вчителів, у статті висвітлено такі особистісні фактори, що мають вплив на рівень розвитку професійної Я-концепції вчителів загальноосвітньої школи, як особистісна зрілість, мотивація досягнення, почуття громадянського обов'язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншою людиною, відповідальність за власне здоров'я, відповідальність за сімейні взаємовідносини тощо. Простежено специфіку впливу особистісних чинників на розвиток професійної Я-концепції вчителів у залежності від характеру (традиційного або інноваційного) їх професійної діяльності. Доведено статистично значущі відмінності у залежності від характеру (традиційний або інноваційний) педагогічної діяльності між рівнем розвитку професійної Я-концепції вчителів загальноосвітньої школи й особистісними факторами. Відображено, що особистісні фактори є суттєвими чинниками впливу на розвиток професійної Я-концепції вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як результату їх професійної самосвідомості
В статье рассматривается проблема влияния личностных факторов на развитие профессиональной Я - концепции учителей , работающих в условиях традиционной или инновационной педагогической деятельности , на основе эмпирических данных. В контексте проблемы личностно - профессионального развития учителей , в статье освещены такие личностные факторы , влияющие на уровень развития профессиональной Я - концепции учителей общеобразовательной школы , как личностная зрелость , мотивация достижения , чувство гражданского долга , жизненная установка , способность к психологической близости с другим человеком , ответственность за собственное здоровье , ответственность за семейные взаимоотношения и т.д. . Прослежено специфику влияния личностных факторов на развитие профессиональной Я - концепции учителей в зависимости от характера ( традиционного или инновационного) их профессиональной деятельности . Доказано статистически значимые различия в зависимости от характера ( традиционный или инновационный ) педагогической деятельности между уровнем развития профессионального Я - концепции учителей общеобразовательной школы и личностными факторами . Отражено, что личностные факторы являются существенными факторами влияния на развитие профессиональной Я - концепции учителей общеобразовательных учебных заведений как результата их профессионального самосознания
his paper addresses the problem of the influence of personal factors on the development of professional self-concept of teachers who work in terms of traditional or innovative educational activities based on empirical data. In the context of personal- professional development of teachers in the article the following personality factors that have an impact on the development of professional self-concept of secondary school teachers as personal maturity , achievement motivation , a sense of civic duty , life plant , the capacity for psychological intimacy with another person responsible for your own health , responsibility for family relationships and so on. Traced the specific influence of personal factors on the development of professional self-concept of teachers , depending on the nature ( traditional or innovative ) their professional activities. Proved statistically significant differences depending on the nature ( traditional or innovative ) educational activities between the level of professional self-concept of secondary school teachers and personal factors. Reflected that personality factors are significant factors influencing the development of the professional self-concept of teachers of secondary schools as a result of their professional identity
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3088/1/Shevtsova_%D0%9E.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) До проблеми дослідження особистісних факторів як чинників розвитку професійної Я-концепції вчителів Проблеми емпіричних досліджень у психології. с. 298-303.