Професійне світорозуміння майбутнього вчителя музики: філософський аспект проблеми
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5326/
|
|
Title |
Професійне світорозуміння майбутнього вчителя музики: філософський аспект проблеми
Профессиональное миропонимание будущего учителя музыки: философский аспект проблемы The future teacher's of music professional world outlook: the filosofical aspect of the problem |
|
Creator |
Ткач, Марія Михайлівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті висвітлено філософські аспекти феномену світорозуміння в структурі світоглядної свідомості особистості, обґрунтовано важливість включення філософських знань у музично-педагогічний процес вищої школи, окреслено шляхи формування професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики.
В статье рассматриваются философские аспекты феномена миропонимания в структуре мировоззренческого сознания личности. Обосновывается включение философских знаний в музыкально-педагогический процесс высшей школы. Определены пути формирования профессионального миропонимания будущего учителя музыки. The article observes the philosophic aspects of the world outlook's phenomenon in the structure of world outlook personality's consciousness. It is well founded the inclusion of philosophic knowledge in the musical-pedagogical process in the higher school. Was determined the ways of the future teacher's of music professional world outlook's formation. |
|
Publisher |
НПУ імені М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5326/1/M_Tkach_NCHNPUD_KTMMM_IM.pdf
Ткач, Марія Михайлівна (2013) Професійне світорозуміння майбутнього вчителя музики: філософський аспект проблеми Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. теорія і методика мистецької освіти.. с. 42-48. |
|