Запис Детальніше

Professional self-development of future music teacher: the hermeneutic approach.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5437/
 
Title Professional self-development of future music teacher: the hermeneutic approach.
Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: герменевтичний підхід.
Профессиональное саморазвитие будущего учителя музыки: герменевтический подход.
 
Creator Бондаренко, Лариса Анатоліївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description In the article the instrumental performance training of future music teachers is considered from the standpoint of the hermeneutic approach. The essence of this training reveals as the basis for his professional self-development, highlights the features of hermeneutical methods in the interpretation of the music.
У статті розглянуто інструментально-виконавську підготовку студентів з позицій герменевтичного підходу. Також розкрито сутність інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики як основи для його професійного саморозвитку, висвітлено особливості застосування герменевтичних методів в процесі інтерпретації музичних творів.
В статье рассматривается инструментально-исполнительская подготовка будущего учителя музыки с позиций герменевтического подхода, раскрывается сущность данной подготовки как основы для его профессионального саморазвития, а также особенности применения герменевтических методов в процессе интерпретации произведений музыкального искусства.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5437/1/l_bondarenko_VOU_2_IM_%20ktmmm.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна (2013) Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: герменевтичний підхід. Вища освіта України № 3 (додаток 1). – 2013 р. – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – Т. 2. – С. 97 – 99., 2 (3).