Художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики в аспекті його професійної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5420/
|
|
Title |
Художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики в аспекті його професійної діяльності
|
|
Creator |
Соболь, Наталія Віталіївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Стаття присвячена обґрунтуванню сутності поняття толерантність майбутнього вчителя музики. Визначено структуру та основні критерії даного поняття, описано процес його формування у контексті музичної освіти. Охарактеризовано види толерантності, якими повинен володіти майбутній вчитель музики.
Статья посвящена обоснованию сущности понятия толерантность будущего учителя музыки. Определены основные критерии и структура данного понятия, описан процесс его формирования в контексте музыкального образования. Охарактеризированы виды толерантности, которыми должен владеть будущий учитель музыки. The article is devoted to argumentation of the music teacher’s tolerance comprehension. In the topic author defined the structure and the basic criteria of abovementioned concept, described the process of music teacher’s tolerance formation in the music educational context. This research explored the variety of tolerances which are necessary for music teacher. |
|
Publisher |
Ялта РВВ, КГУ
|
|
Date |
2014-03
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5420/1/N_Sobol_PSPO_44_4_IM_KTMMM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2014) Художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики в аспекті його професійної діяльності Проблеми сучасної педагогічної освіти. ISSN УДК 37 ББК 74.04 П 78 |
|